بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ناصرحجازی آبروی فوتبال ایران و استقلال

پس از آغاز مراسم کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و سخنرانی مقامات AFC، رئیس جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، از حاضرین خواست تا برای گرامیداشت نام و یاد اسطوره های فوتبال آسیا که اکنون در قید حیات نیستند، یک دقیقه سکوت کنند.
بر این اساس، مسئولان برگزاری مراسم با پخش تصاویر و نام اسطوره های فقید فوتبال آسیا، نام و یاد آنها را گرامی داشتند که در میان این تصاویر، چهره و نام ناصر حجازی، دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران و بابک معصومی دیده می شد.
بزرگترین پیروزی
به این میگویند اسطوره....وقتی زیر خروارها خاک هم که باشد،در بالاترین مرجع فوتبالی آسیا از وی یاد میشود....به این می گویند نام نیکو بر جای گذاشتن.اگر قرمزها همچین اسطوره ای در باشگاه خود دارند لطفا رو کنند!
ناصرحجازی آبروی فوتبال ایران و استقلال در آسیا و حتی فوتبال جهان است.
نکته:بعد از اینکه صحنه های از مراسم بزرگداشت پیشکسوتان پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم صبح امروز(جمعه) پخش شد،سردار رویانیان در خصوص این همایش و حواشی آن به مواردی اشاره کرد،که در لابه لای آنها کمی اغراق و بزرگ نمایی دیده میشد!ایشانعنوان کردند که پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نامدارترومهم ترین هستند!این اظهارات سردار رویانیان به صحبتهای چند هفته قبل علی دایی شباهتهای بسیار زیادی داشت.لذا خبری که امروز از مراسم کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپورمخابره شده Tمی تواند جواب دندان شکنی به این قبیل اظهارات مدیران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس باشد!این دوستان یا هنوز خوب توجیه نشده اند یا هنوز از بزرگی باشگاه استقلال و پیبشکسوتانش اطلاعات کافی ندارند!چون مطرح کردن چنین ادعاهای یک مقدار بدور از واقعیت بوده و برای هواداران استقلال گنگ و غیر قابل هضم می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 2 / 1392برچسب:کنفدراسیون فوتبال آسیا,اسطوره ها,ناصرحجازی,سردار رویانیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com